Lavander 4.0 – Gestió informàtica de bugaderies industrials.

Lavander 4.0 és una solució informàtica per a bugaderies industrials. Bàsicament és un sistema de captura de dades en diferents formats i adaptable a qualsevol forma de treball per poder gestionar correctament una bugaderia facilitant dades com a consum i rendibilitat de cada client, costos de producció, dades d’albarans i facturació, entre d’altres.  

  • Facilitat d’ús.
  • Eliminació d’errors humans.
  • Control real i immediat d’albarans i facturacions.
  • Configuracions personalitzades segons tipus de bugaderia i forma de treball.
  • Control sobre la producció i rendibilitat de la planta.
  • Control sobre l’estoc i peces llogades.
  • Elimina pràcticament la totalitat de les gestions administratives, creant automàticament albarans detallats i factures.
  • Format de factures i albarans totalment personalitzats.
  • Control de pagaments.
  • Consultes personalitzades.

Facilitat d’accés a la informació.

  • Consultes en temps real i “en línia” des de qualsevol ordinador connectat a la xarxa Internet.
  • Consultes des telèfons mòbils, tablets, pdas, etc …  Personalització i configuració de l’accés a l’aplicació Lavander 4.0 amb un usuari i una contrasenya per a cada client.

Albarans i factures.

  • Creació d’albarans i factures configurables, depenent de la forma de treball de cada client.  Consulta detallada d’albarans i factures.
  • Impressió d’albarans i factures ja generades.
  • Enviament automàtic per mail en el moment de la seva generació o en qualsevol moment que es desitgi.
  • Albarans detallats: trencat, rebuig, nombre de carros, numero de lots per tipus de peça, conductor …  Consulta d’albarans i factures per clients o per dates.
  • Control de pagament d’albarans i factures.

Altres funcionalitats.

  • Informes detallats, consum i rendibilitat de cada client.
  • Control i consulta en temps real del consum de cada client.
  • Control del rebuig, peces sense lliurar, peces pendents i retornades, consum de peces i articles diaris, així com l’estoc històric per a cada client.
  • Consulta de rebuig, peces sense lliurar, pendents i peces retornades
  • Consulta de pesos d’entrada i de sortida diàries per a cada hospital.